Перейти до вмісту

Політика повернення та обміну

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів".

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Умови повернення для товарів належної якості

Щоб отримати право на повернення, товар повинен бути в тому ж стані, в якому ви його отримали, не ношений і не використаний, в оригінальній упаковці.

Як повернути замовлення :

  1. Ознайомтесь зі списком товарiв, якi не пiдлягають поверненню.
  2. Зателефонуйте нам за номером +380672578798. У запиті вкажіть:
    • номер замовлення або номер телефону, за яким було оформлене замовлення;
    • товар(и), якi повертаєте, та причину повернення;
    • номер банківської картки та ПІБ власника банківської картки для повернення коштів;
    • номер ТТН, за якою Ви надіслали товар на повернення.
  3. Ваш запит на повернення реєструється. Товар надходить на склад , перевіряється на відповідність до вимог повернення (сліди використання чи пошкодження, наявність повної комплектації, оригінальне пакування) і після підтвердження складом відповідності вимогам повернення - кошти будуть зараховані Вам на вказану банківську картку протягом 5-х робочих днів з моменту прийняття рішення про повернення коштів.

Важливо. Товари, надіслані нам без попереднього запиту на повернення, не будуть прийняті.

Вартість послуги з доставки товарів належної якості на повернення чи обмін сплачує покупець, ціна за повернення залежить від тарифів пошти, зазвичай це від 75 до 110 грн.

Товари, що не підлягають поверненню/обміну:

  • предмети гігієни;
  • зубні щітки, бритви, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру;
  • парфумерно-косметичні та товари в аерозольній упаковці;
  • постільна білизна, рушники, покривала, пледи, подушки, ковдри;
  • спідня білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, рукавички, рукавиці;
  • одяг та товари для немовлят (пелюшки, пляшечки для годування, соски, пустушки, поїльники і таке інше);
  • м'які чи надувні іграшки.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Повернути такі товари можна тільки через виявлення браку або невідповідність замовленню. Якщо ваше звернення викликане неналежною якістю товару або невідповідністю замовленню, повернення / обмін товару ми здійснюємо за свій рахунок.

Умови повернення для товарів неналежної якості

Будь ласка, перевірте своє замовлення при отриманні і негайно зв'яжіться з нами, якщо товар несправний, пошкоджений або якщо ви отримали не той товар, щоб ми могли оцінити проблему і виправити її. 

Як повернути замовлення, якщо товар неналежної якості:

  1. Зателефонуйте нам за номером +380672578798. У запиті вкажіть:
    • номер замовлення або номер телефону, за яким було оформлене замовлення;
    • товар(и), якi повертаєте, та причину повернення;
    • додайте фото чи відео дефектiв (якщо є);
    • номер банківської картки для повернення коштів;
    • номер ТТН, за якою Ви надіслали товар на повернення.
  2. Ваш запит на повернення реєструється. Товар надходить на склад , перевіряється на відповідність причини повернення (фіксуються пошкодження чи брак)  і після підтвердження складом відповідності вимогам повернення - кошти будуть зараховані Вам на вказану банківську картку протягом 5-х робочих днів з прийняття рішення про повернення коштів.

Важливо. Товари, надіслані нам без попереднього запиту на повернення, не будуть прийняті.

Вартість послуги з доставки товарів неналежної якості на повернення чи обмін сплачує продавець

Куди надсилати повернення/обмін:

  1. Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти
  2. Оформте відправлення за реквізитами:
    Отримувач - Дейниченко Сергій Миколайович
    Телефон - +38 (095) 412-63-91 (лише як контактний для реєстрації відправки)
    Вид доставки - склад-склад
    Адреса - с-ще Сад , Сумський район , Сумська область, відділення Нової пошти №1
    Оплата доставки - за рахунок відправника для товару належної якості або за рахнок отримувача для товару неналежної якості.
    Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
  3. Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.

Коли повернуться кошти за товар?

Ви вказуєте дані банківської карти для повернення коштів, оформляючи повернення з менеджером. При оформленні повернення вкажіть номер картки та ПІБ власника банківської картки українською мовою.

Гроші повертаються на вказану картку протягом 5 робочих днів після прийняття рішення про повернення коштів.